Transcript PROJEKT COMENIUS Wielka Brytania 26.02.-02.03. • Dnia 26.02. odbył się wylot z Katowic do Wielkiej Brytanii. Poleciało czterech uczniów i trzech opiekunów z naszej szkoły.

PROJEKT COMENIUS

Wielka Brytania 26.02.-02.03.

Byli też uczniowie i opiekunowie z: Rumunii, Turcji i Belgii.

Lecieliśmy samolotem było super. Jak wylądowaliśmy odebrała nas pani Zakija. Gdy przyjechaliśmy na miejsce noclegu mieliśmy obiado kolacje.

Pierwszego dnia pojechaliśmy do szkoły, tam graliśmy w krykieta quick. Potem byliśmy na sali w szkole i graliśmy w siatkówkę.

Drugiego dnia pojechaliśmy do Londynu. Świetne widoki i pogoda była super. Widzieliśmy Big Ben, Tower Bridge, Buckingham palace. Byliśmy też na London eye.

Trzeciego dnia zwiedzaliśmy miasto Stradfort upon Avon. Byliśmy w domu Szekspira i w domu jego córki.

Czwartego dnia byliśmy w Birmingham. Byliśmy u Pani Burmistrz miasta Birmingham. Długo zwiedzaliśmy jej pałac i miasto Birmingham, ale wreszcie poszliśmy na zakupy!

Wszystko co dobre szybko się

Piątego dnia pojechaliśmy

kończy…

angielską taksówką na lotnisko. Wylecieliśmy z Wielkiej Brytanii. Niedługo potem lądowaliśmy i koniec wycieczki.

• •

ALE I TAK BYŁO SUPER !!!

Projekt realizowany przy wsparciu finansowym Wspólnoty Europejskiej.

Komisja Europejska nie ponosi odpowiedzialności za treści zawarte w prezentacji Michał Burdyl