PROSJEKTERT ÅLHYTTE PÅ SKRINDEHAUGEN

Transcript PROSJEKTERT ÅLHYTTE PÅ SKRINDEHAUGEN

112 M 2 CA 1000 M 2 TOMT SKRINDEHAUGEN Kr. 3.976.000,- Ålhytte D 30 X + C 20  Eiendommen ligger på Skrindehaugen, entreen til Nordfjella, med flott utsikt innover fjellheimen.  Fantastiske skiløyper, sammenhengende løypenett til Gol og Hol.  Nydelig turterreng, fotturer, sykkelturer, toppturer.  Eiendommen ligger i skogbeltet, lunt, barnevennlig og praktisk.  Lysløype til Liatoppen Fjellstue og skisenter passerer rett nedenfor tomta.

”Det er naturen som skal spille hovedrollen, ikke hytta”.

OMRÅDET SKRINDEHAUGEN

Tomta ligger ca 900 moh, i skogbeltet, med flott utsikt innover fjellheimen. Majestetiske Ålingsfjell som Reinskarvet, Laudalsbrea og Blåbergi utgjør panorama. Løypenettet passerer kun få meter fra hytta, og herfra strekker skiløypene seg til Gol, Hol og Hemsedal. Til Ål Skisenter og alpinbakker er det kun 10 min å kjøre. Skrindehaugen er et glimrende utgangspunkt for turer, sommer som vinter. Området tilbyr gode muligheter for sykkel og fotturer, være seg på fjellveier, stier eller i terrenget. Her finner du glassklare badekulper og rike moltemyrer. Flere støler holder gamle tradisjoner i hevd og tilbyr ferske stølsprodukter sommeren igjennom. Tomt, grunnarbeid og fundamentering: Tomten er på ca 1000 m2, har helårsvei og er tilknyttet vann, avløp og strøm. Grunnarbeidet inkluderer utgraving av tomt og fundamentering, her støpt såle. Hytteleveransen: Hytta leveres med interiør som vist på plantegning. Strøm, vann og avløp: El og VVS leveres komplett med rør, avløp, dusj, toalett, servanter og armatur. El-installasjoner inkluderer hovedinntak, hovedtavle, alle nødvendige kurser og jordsikringer, samt 3 varmekabler. Peisovn, mur og flis: Leveres Scan 50 peisovn m/isolert stålpipe. Flis og varmekabler i entre/gang, bad og vaskerom. Ålhytta leveres ferdig montert i henhold til standard beskrivelse.

Pris i dette prospekt er basert på indeks pr februar 2012.

Utsikt mot tomta

D 35 X, 81 M2

Plantegning.

Bilder fra området

KJØREBESKRIVELSE

Ål i Hallingdal ligger ca 3 timers kjøring fra Oslo, langs Rv 7. Ca 3 km før Ål sentrum tar du av til høyre, skiltet Vats og Bergsjø. Kjør forbi Hallingmøbler og hold til venstre i neste krappe sving. Herfra er det ca 1,5 km til du skal ta av til høyre, skiltet Sehl. Følg veien opp gjennom s svingene til toppen av bakken. Ta til høyre i krapp sving ved containerplass. Etter ca 250 m ta til venstre ved postkassestativ. Herfra er det en drøy km til bom (tar kort og mynter). Følg veien videre til Skrindehaugen. Rett før parkeringsplassen på Skrindehaugen tar du av til høyre. Følg veien langs myra til den krysser skiløypa, ta deretter til høyre. Følg så denne ca 100 tomta ligger som nr 3 på venstre hånd. Har du spørsmål? Ta kontakt med oss på [email protected]

FØLG OSS PÅ NETTET

Vi tar deg gjerne med på visning på Skrindehaugen. Følg oss på Facebook/aalhytta.com eller les mer om Ålhytta på våre nettsider www.aalhytta.no

ÅLHYTTA – DESIGN SOM STANDARD SIDEN 1966

Ålhytta AS Adr: Ylivegen 16, 3570 Ål Tel: +47 32 08 60 50 Faks: +47 32 08 60 51 E-post: [email protected] Web: www.aalhytta.no